i pray to be only yours

1. vafan är jag vaken såhär jävla tidigt för??????????
2. varför vaknar jag typ alltid såhär tidigt nuförtiden??????????
3. jag är förkyld and i hate it <//////////////////////3
4. det är slut på bröd så det första jag måste göra nu när jag har vaknat är att ställa mig och göra scrambled eggs
5. mitt rum ser förjävligt ut!!!!!!!
6. gökboet är så jävla tragisk så det finns inte, har inte sett den på typ en månad men jag kom o tänka på den nu :(
7. fyfan vad jag är negativ idag :C
8. nu ska jag bli positiv (y)
9. idag skall jag packa en låda med saker som ska sparas, men inte följa med till my new place
10. jag är trött, men jag kan inte sova!?!?!?

åh livet är allt bra trevligt don't you think? <33333


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0