heartbeats

hej humörsvängningar :)
nu mår jag relativt okej
vilket visserligen är ganska så logiskt med tanke på att allt är upp och ner
vem hade kunnat tro att saker kunde urarta och resultera i något så oväntat men samtidigt välkommet?
men samtidigt som det okända rätar på mina ben och hjälper mig att stå
är det det bekanta som får mig att aldrig lägga mig ner helt
så jag måste lita på det som redan finns
jag måste våga lita på att det ska finnas kvar även efteråt
ibland har välbekanta röster något nytt i sina meningar
om man snappar upp det och bara är redo att lyssna
så kanske man vågar tro på även det okända, och det bekanta
för sånt där som att lita på sig själv är fortfarande alldeles för långt in i framtiden
så nu litar jag på ord om att lita på mig själv
fast vi alla vet att det misslyckas
men jag ska våga
igen och igen och igen
jag ska springa jorden runt om det så krävs
nu ger jag inte upp
jag vet att det går åt skogen
jag vet att jag går sönder bit för bit
du säger "är det så bra? ska du verkligen göra dethär?"
jag svarade "jag vet inte, nej det är inte bra, men jag behöver det för att överleva"
nu litar jag på att mina vingar ska brista
kanske kan jag för en gångs skull bli nöjd med utgången av händelserna i mitt liv
och sluta påverka alla runt omkring mig
nu gör jag mig redo för att misslyckas igen
blås upp och stick hål på mig och blås upp och stick hål på mig igen
nu är jag REDO på att gå sönder
så kom an kom an kom an
vad ska ni göra nu för att få mig ur balans?
jag har överlistat er
ha ha ha!
suck on that bitches


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0