harhjärta

usch
förut satt jag med öppet fönster och satt vid datorn, allt var normalt
så såg jag en spindel marschera in genom det öppna fönstret
jag blev galen för jag är jätterädd för spindlar
jag visste inte vad jag skulle ta ig till så jag började så jaga den oc hsåå
för jag villa putta ut den tillbaka ut att den skule gå ut genom fönstert
men den kom längre och längre in i mitt rukm och gömde sig bakom elementet
och jag sropade på sandra och hon blev jättesur och grinig för hon låg och sov
jag tvingade henne att hämnta dammsugaren
sen vände jag upp och dtner på mitt rum för att dammsuga upp spindeln och jag vet inte mo jag lyckades men jajg gjorde det i alla fall
sen kontrollerade jag överallt bakonm elemenettet med hjälp av en spegel och en ficklampa och en tv--antenn
men jag kunde in te se spindelen
men fast jag vet inte om detn var helt porta
och jag började gråta och hyperventilera och det hade nu gått en timmeä sen jag började jaga spindeln
och jag har alrddig varit såhär svettig i hela mitt liv för jag har varit så rädd så jag har knappt kunnat existera
och varje sgån g jag klev in te i mitt rum så jag har börjat hyperventilera och gråta nu
så jag hittade mina theraletn och jag tog då jag vet inte hur många men jag tänkte att det var lagom
sen åt jag vanlig medicin också och drack vatten
men jag måste bada nu i iskallt vatten jag för jag blev ju så svettig
så jag ska sgå och bada nu och hoppas på att jag inte råkar drunkna eftersom therallen kan man ha som sömnpillerifall att man vill och tar många och jag gjordfe ju det
men jag är fortfarande lite panikig så jag har nog lagom
nu känns det hela tiden som jag har spindlar på mig som biter mig och åker in i mitt blod och bankar inofrån
så jag och syster ska röka nu
så ska jagbli bmera lugn och sen så ska jag bada för jag måste det för flera orsaker
dels för svetten och dels för spindlarna som springer på mig känns det som och jag måste döda liksom min trasiga hudocm nui fattar
hejdå

Kommentarer
Postat av: simone

hahah men gumman då<3 (inte ta så många tabletter)

2009-05-31 @ 17:45:44

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0