HAKUNA MATATA

eftersom ingen läser min blogg längre skriver jag bara för min egen skull
i alla fall sitter jag nu på mitt rum
pappa sitter i rummet brevid och ringer till diverse mäklare
imorgon ska vi antagligen kolla på lägenheter :>>>>>>>>>>>>>
exciting!
jag hade hittat typ my dreamappartment men den var vråldyr :C
apsnygg var den <3
i alla fall har jag några riktigt starka kandidater i nuläget
får se hur det blir :)
nu ska jag duscha
sen storhandla på ica
och göra färdig min present till mami eftersom hon fyller år på söndag
och justeja jag måste fixa mitt brev till syon på rudbeck
men sen är det inte mycket mer jag ska göra idag :)
skönt
hakuna matata
ciao

Kommentarer
Postat av: s

hallå där säger simone

2009-05-17 @ 12:46:45
Postat av: frida

visste du att skoltidningen på stureskolan i halmstad vann lilla journalistpriset iår!

2009-05-17 @ 16:04:36
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0