god put a smile upon your face

fick en fråga av käre luke
och det fick mig att inse att jag nog faktiskt inte har sagt så mycket detaljer om lägenheten!?
i alla fall
den ligger 2.5 kilometer från centrala västerås
lite mindre än en kilometer ifrån min väninna moa
området heter vetterslund
trappan i trapphuset går motsols (ovanligt!!)
lägenheten ligger på första våningen (en trappa upp alltså)
den är stor, jättestor, 47 kvadratmeter
jag tycker i alla fall den är jättestor
den består av ett gigantiskt rum
ett jättestort kök
och ett relativt litet badrum
jag har en balkong! som också är ganska stor
inte typ "oh jesus christ vilken stor balkong"
men alldeles alldeles jättelagom :D
ja jag vet inte
den är helt ljuvlig
alldeles sådär nästan lite på gränsen till att vara för bra för att vara sant
men det blir awesome
där kommer förhoppningsvis många kommande äventyr utspela sig
jag har högtflygande planer för min framtida boning
äsch jag är urusel på att beskriva saker
men ni får se med egna ögon sen om bara några månader :)
be patient my loved ones <3

Kommentarer
Postat av: Sandra

jag kommer komma jämt. det kommer inte bli DIN lägenhet. det kommer bli mer MIN <3

2009-05-27 @ 19:13:51
URL: http://sandraspage.blogg.se/
Postat av: Luke

JAG KOMMER VÅLDGÄSTA DIG HELA TIDEN!!!!!!

2009-05-29 @ 15:16:50
Postat av: Felicia

Jag bor nära vetterslund! Maybe we can play some time?

2009-05-29 @ 19:59:00
URL: http://psykbunkern.webblogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0