fan fan fan

jag blir orolig
för det eskalerar och blir allt värre med tiden
det värsta är att jag vet
jag VET att det är dåligt
jag vet att det är falskt och fel
men jag vill, för jag mår så mycket bättre sen
jag vill inte ha denna ångesten
och jag vet inte hur jag annars ska få ut den
än genom att få ut det som orsakar den
detta är säkert bara meningslöst svammel för er som läser
och det är inte meningen att ni ska förstå
då skulle jag sagt rakt ut vad jag pratar om
vilket jag ju nästan har gjort

(jag vill nog egentligen bara att någon ska förstå, utan att jag säger något, och fråga mig om allt.)
för jag kan inte svara, om ingen har frågat


Kommentarer
Postat av: Anonym

du svarar inte när man frågar

2009-05-27 @ 16:27:40
Postat av: M

oj, hehehe jag som skrev innan

2009-05-27 @ 16:28:07
Postat av: simone

det är inte meningslöst om du berättar<3 jag förstår till en viss del, du får gärna förklara det jag inte förstår

2009-05-31 @ 17:57:09

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0