everybody's looking for something

idag har jag kollat på angus thongs and perfect snogging
ååh den var lovely
sådär alldeles jätteförutsägbar och råtöntig och allt som en film ska vara
och den var typ världens bridget jones kopian fast med en tonåring i huvudrollen
fast med tonårsproblem och sånt dådå ofc..
alltså, det var inte ens "åh dom verkar ha varit lite inspirerade av bridget jones dom som gjorde denna filmen"
det är verkligen liksom "men herreguuuud vadå kunde dom inte komma på något själva? så tog dom en succéfilmidé och gjorde om den med ett barn i huvudrollen"
skitsamma den var kul och relativt bra :>
fast killen som, jag citerar flickan "likes me just the way i am" (eheeeh), var vråååålsnygg
kunde inte koncentrera mig riktigt på vad dom sa
kunde bara titta på hans fina ögon och vackra hår
åh blev lite sådär småkär som jag blir i ALLA vackra människor
jag måste nog verkligen lida av någon slags sjukdom som får mig att bli helt kär i snygga människor
det är typ en förbannelse för jag blir helt deppig sen och ba "jag kommer aldrig få nån snygg kille jag är på tok för ful buhuhuhu" så börjar jag spy efter maten och hoppa över måltider och innan man vet ordet av skriver de "ätstörning" i ens journal
hallå det är ju inte det det handlar om ens!?
det här är ju bara lite dåligt självförtroende, gud palla överdriva </3
men nu gled jag ifrån ämnet lite
i alla fall, tusen pussar till fina emil som introducerade mig med en hemsida som är lovely
där finns typ alla filmer i världen som man kan kolla på typ helt lagligt och ååh <3
jag har typ funnit meningen med mitt liv, ööh vem överdriver nu då
men ja, det är en bra sida och jag är överlycklig typ :)
igår såg jag fight club, den var jättebra :D
och innan det såg jag an american crime, som jag visserligen sett förr men den är så fruktansvärt bra/hemsk/gripande så jag såg den en gång till :)
okej enough for now :)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0