ba ba ba

en bild säger mer än tusen ord
här kommer min vecka i västerås...

följde med moa till skolan

kiss och bajs <3



bella aka hamsterface

cissi

emil

NÅGON FYLLDE JU ÅR!!!

vi åkte världens roligaste karusellgrej <3 (foto: carolina)

det blev en picnic i simones ära (foto: carolina)


nu har min dator blivit galen och jag kan inte lägga in fler bilder
för min dator har typ låst fast alla bilder i nått tekniskt parallellt universum
äsch jag vet inte jag förstår mig inte på sånthär
i alla fall såhär såg förra måndagen ut för min del
grattis simone för att du blev sjutton år <3

Kommentarer
Postat av: Carolina

oh vad fint =)

2009-05-06 @ 22:34:55
Postat av: frida

fina bilder. (jag vill gunga på den där gungan!!)

2009-05-07 @ 09:31:13
URL: http://forksandknives.blogg.se/
Postat av: si

tacktacktack :D<3

2009-05-07 @ 21:41:00

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0