du lärde mig att fullständigt försvinna

inatt drömde jag att jag lånade en katt av en kille
han var rektor på en skola som jag tydligen hade gått på (men det var ingen jag har gått på i verkligheten)
men kattens öron var inte fast på huvudet
och man plockade av dom på natten
så visade han hur man satte på och tog av kattens öron
så kom jag hem med katten
och på kvällen tog jag av öronen
sen skulle jag lämna tillbaka katten på morgonen
så då skulle jag sätta tillbaka öronen
och då satt jag i förarsätet på en bil och skulle sätta på öronen
men katten skakade på huvudet så öronen trillade ner på marken
och sen hittade jag inte öronen igen
och jag vågade inte lämna tillbaka katten för då skulle rektorkillen som var kattens ägare märka att öronen var borta


Kommentarer
Postat av: stina

TACKKK !

2009-05-11 @ 21:52:45
URL: http://oneofamillion.blogg.se/
Postat av: emilkling

ahahah gud jag har alltid sånna drömmar alltså att man gör fel eller nått å så undvike rman folk , finaste drömmen!

2009-05-11 @ 23:17:37
URL: http://emilkling.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0