det vackraste som hänt mig sen själen min blev såld



jag vill ju bara dö lite när jag ser dessa skor
och jag som är den minst skointresserade människa på denna jord
men jag blev kär, helt kär
priset och det faktum att jag inte kunde gå i dom vägde dock tyngst
jag försökte få mamma att köpa dom eftersom jag inte hade råd
men hon tyckte inte det eftersom jag som sagt inte kunde gå
"men mamma, jag har inga ståskor, jag behöver skor att, liksom, bara stå i!!!"
hon verkade inte tycka att mitt argument var tillräckligt bra :(
ahah men men
ska fortsätta drömma om dessa ljuvliga skapelser <3
och så ska jag förbanna det faktum att jag inte kan gå i högklackat </3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0