You Know What You Are?



bilden är ganska så skev
det är jag medveten om
men jag såg något i den
den kändes liksom lite fin i sin fulhet
liksom så många skavanker men jag gillar den ändå
gammal bild dock, eller typ, ett halvår
det tycker jag är gammalt
ingen bryr sig hehe
i alla fall, jag tänkte ju då sova..
jag ska ju som sagt upp och jobba imorgon
och jag är typ trött egentligen
men jag är typ, nej jag vet inte
svår
förresten borde jag inte lägga upp massa egobilder överallt hela tiden
jag borde inte, men jag gör det
i brist på annat
jag lovar att göra ett seriöst försök till nedskärning på egokorten
i alla fall offentlig visning av dessa
heheh
okej nu ska jag göra som så
att jag ska sova
jag ska verkligen göra det nu
på riktigt
okej
possah :*

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0