The Zookeeper's Boy

jag har blivit helt fruktansvärt sjuk
det är oerhört enerverande att må såhär dåligt
i en halv vecka har det varit på gång nu
redan i onsdags ringde jag in till jobbet och sa att jag var sjuk, och jobbade bara litegrann
sen har det bara gått utför
jag är helt slö i hela kroppen
min mage känns som om den har exploderat, det gör jätteont hur jag än sitter/ligger/står eller vad som helst
mitt huvud bultar konstant
näsan gör revolt
ååh orkar inte allt
det är typ förkylning plus magsjuk på samma gång, duktigt att bli dubbelsjuk
jag försöker se det ljusa i situationen (vilket är långt mer än man först skulle kunna tro)
jag mår i nuläget allt för dåligt för att kunna äta, och skulle jag göra det ändå skulle den maten nog inse att den inte vill befinna sig i den krigszonen min kropp har förvandlats till, och så skulle den försöka ta sig tillbaka ut, och den vet nog egentligen bara en säker flyktväg, som den vet går att ta sig fram på obehindrat eftersom matpatrullen redan vandrat den vägen
i alla fall så innebär detta att min vikt kommer att minska drastiskt (yey) vilket alltid är lika välkommet
nästa bra sak på listan, jag kan med gott samvete göra ingenting
så imorgon ska jag, när jag vaknar, bara ligga kvar i sängen, och så ska jag läsa, läsa och åter igen läsa
avbryta lite då och då för att lyssna på lite musik, eller ta en liten rökpaus mitt i mitt ansträngande schema
kanske kolla på någon barnfilm <3
och sak nummer tre på listan..
det finns nog ingen sak nummer tre men jag tycker att två bra saker räcker alldeles utmärkt :)
för övrigt, nyckelben måste nog vara något av det absolut vackraste på människokroppen, och jag kan sakta men säkert skymta mina egna nu <3
långt där inne, under alla lager av fett som jag är uppbyggd av ligger de och vilar, väntar på att få göra entré i världen

okej jag vet inte varför men på något sätt blev jag som lite förtrollad av de här tre bilderna
jag har ingen som helst aning varför
nej jag vet inte, jag vill nog bara dokumentera, spara en del av mig själv till framtiden
jag vet inte, nu ska jag sova



Kommentarer
Postat av: Sarali

Riktigt snygga bilder!

2009-03-02 @ 21:09:12

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0