Take Me Away

förresten har det varit ovanligt bra stämning i huset denna afton
började med att alla kom hem och sånt
så gav jag en present till mamma som jag hade köpt efter jobbet idag
då blev hon glad så sa hon
"vad har jag gjort för att få en present? :>"
jag ba "YOU GAVE BIRTH TO ME WOMAN!!"
hon blev i alla fall glad även fast det bara var en bok
men okej skit samma
i alla fall så åt vi spaghetti och köttbullar till middag
pappa berättade massa roliga saker från när han var "liten" och jag höll på att kvävas av skratt
pappa är så kul :>
sen blev jag och sandra förskräckta när vi insåg att mjölken nästan var helt slut
sandra sa "JAG MÅSTE HA TILL FRUKOST, TILL MIN PROTEINSHEJK"
jag ba "JAG MÅSTE HA TILL FRUKOST, TILL MINA FEMTIOELVA GLAS O'BOY"
så jag drog på mig mina skor och traskade iväg till affären och köpte mjölk
VET NI HUR TUNGT DET ÄR MED MJÖLK ELLER? det är jättetungt!
dessutom var det pissväder ute, det typ torterade mig verje steg
men jag tänkte "det är värt det, det är värt det"
och såhär i efterhand känns det TOTALLY worth it, för nu kommer jag ju kunna dricka o'boy imorgon det hade jag ju inte kunnat annars

Kommentarer
Postat av: bella

åååååååååååååååååååh, ett till o´boy fan<3

2009-03-26 @ 23:05:14
Postat av: Anonym

HAHAHAH åh vad fint :D

2009-03-26 @ 23:14:05

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0