Ta Det Lugnt Med Mig

ångest
jag måste ju till arvika nu också
nine inch nails
jag har inte råd att åka till arvika, jag har inga pengar liksom
hur ska jag lyckas lösa det här?
jag måste ju dit
jag kan inte missa nine inch nails också
förra sommaren missade jag broder daniel
inte en dag har gått utan att jag har ångrat det, att jag har gråtit lite i själen över det
jag kan ju inte missa nine inch nails också
visserligen är de inte ens jämförbara med broder daniel för mig
men de är ändå alldeles för viktiga för mig
och jag skulle hata mig själv om jag missade dem också
så nu måste jag skaffa pengar så jag kan ta mig dit i sommar
hoppas någon vill åka med mig
och så vill jag till hultsfred också
peace & love vill jag supergärna till men jag har kommit på att jag antagligen är i USA då så det blir ju lite svårt
ge mig pengar oki!?


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0