Stockholmssången

OKEJ jag vet inte vad det beror på
men av någon anledning känns mitt rum komplett nu, på ett sätt
jag har alltid kännt att någonting saknas
och nu gör det inte det längre
jag tror att det är affischen på simon norrsveden, jag vet inte men det känns rimligt

för övrigt är det kaos här inne
jag kan inte riktigt bestämma mig för om det är såntdär mysigt kaos som jag älskar, eller om det är såntdär jobbigt kaos som jag hatar

för övrigt vill jag fortfarande måla om
men det känns mer och mer lönlöst för varje dag
för jag kommer bara närmre och närmre min artonårsdag, och då får jag ändå inte bo kvar här så orka göra något nu liksom
får fixa jättefint där jag flyttar till, vart nu det blir
(måste skaffa en framtidsplan)

nu känns det lite som om jag snart ska vakna och så
för det ska jag
så jag ska läsa två sekunder och sen sova
nej
jag orkar inte läsa
nu ska jag bara sova
godnatt ... ja godnatt

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0