Son Of St Jacobs

vi har lekt kurragömma idag :D
hihi mogna klubben

men okej
frida och jag hade mysstund ute på verandan
vi släpade ut två fåtöljer och så satt vi där tills vi ruttnade
jag hade täcke som skulle värma mig
frida var het nog själv så hon behövde inget täcke
kvinnan var flitig och lärde sig massa tyskaglosor
jag var flitig och drack en Cider och rökte lite
vi lyssnade på musik och på fågelsång
det var vackert
sen släpade vi in fåtöljerna igen
det var jättesvårt för dom var större än dörren så det var superknepigt
men vi lyckades för vi har skillzen

när vi skulle äta middag tänkte vi vara exotiska och laga lyxmat
men det blev rätt äckligt för saker gick lite fel
vi gjorde en kycklingcurry sak och kokade ris
allt gick fel
till kycklinggrejen råkade all matlagningsgrädden som skulle utgöra måltidens antitorrhet typ FÖRSVINNA
vi hällde den på kycklingen när den var färdigstekt
men så bara försvann den
jättekonstig
och jag skulle göra ris så gjorde jag pyttelite så skulle jag göra mer och till slut tror jag att det blev någon slags torr grötaktig röra istället för ris
okej, inte så lyckat
men friskt vågat hälften vunnet och vi var verkligen sjukt duktiga som satsade järnet på lyxig söndagsmiddag
så fort jag sätter min fot i ett kök blir allt katastrof (varför? :C mobbing)

imorgon ska vi vakna i gryningen, göra oss i ordning och gå till fridas skola
kul :D

nu ska jag lyssna på frida som spelar piano <333333
det är lyx
possah :*

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0