Somewhere

idag har varit en jobbig dag på många sätt och vis
började klockan kvart över ett då jag och min far befann oss på BUP för ett läkarmöte
jag var helt, jag vet inte det var jobbigt
jag fick typ klaustrofobi och jag vet inte kände mig iaktagen på något sätt
jag vet inte det var i alla fall jättejobbigt och jag satt mest bara och ryckte och tittade överallt samtidigt
flera gånger frågade läkaren mig "lyssnar du på mig?" för jag var så borta jag nickade och mm-ade
sen gick jag till stan för att uträtta några ärenden
det var fortfarande ingen bra dag
det var jobbigt att gå över torget
så lämnade jag tillbaka klänningen på gina
och pratade med ulrika, och lämnade tillbaka boken
så gick jag till apoteket för att hämta ut min medicin
men den fanns inte inne
i alla fall stod jag och typ, ryckte och stammade när jag pratade med hon recepttanten och fok runt omkring kollade på mig och jag mådde jättedåligt och det var verkligen superjobbigt
eftersom jag mådde så dåligt tänkte jag att jag skulle inhandla tabletter mot oro
så jag kollade lite och frågade lite och fick hjälp och stod och ryckte och stammade lika mycket
och hon försökte förklara men jag kunde inte förstå så hon fick säga om och om igen
och hon avrådde mig från att köpa något för jag äter annan medicin och de var inte testade i kombination med annat
jag har ju theralen men jag blir mest bara trött av dem så jag tar inte
borde kanske börja
sen köpte jag b&j för att fira jockes födelsedag
länge sen jag åt b&j faktiskt, shame, men jag orkar inte matspöken och pengabrist så jag avstår
sen åkte jag hem med bussen, hade ett pinsamt moment av skam och ensamhetskänslor
jag kom hem och pappa var arg på mig och skällde på mig för struntsaker
nu har jag tjockat i mig nästan hela b&j-n
jag skäms lite och vill helst sticka fingrarna i halsen
men those days are in the past.. och kanske future vem vet, men inte presens i alla fall
ska måla nu, jag köpte vattenfärger idag :)
love it
puss och grattis joakim berg till att du har förruttnat i två år nu

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0