Shoreline


idag är det onsdagen den 4 mars och därför är det Broder Daniel-bok dag :)

man märker hur jävla disträ man är ibland asså
har typ, vad? två månader gått och ba "kom nu boken, kom nuuu" och så idag glömmer jag helt bort det
dessutom är jag helt, väck
jag vet inte, är det nya medicinen som kickar in eller har jag alltid varit såhär borta?
kan inte koncentrera mig på någonting nu för tiden
blev lite tjatad på för att jag var så, lost, idag på jobbet
och jag är så emotionell nu så jag blev helt typ, ville bara sätta mig ner på golvet och grina, tills jag fick en ballong, som alla andra tjuriga barn
men ja, det kunde jag ju inte göra
dessutom kan jag inte gråta längre
(när grät jag sist?)

nu ska jag och mitt känslofyllda inre och sammanbitna yttre hjälpa syster med sitt arbete om andra världskriget
jag har ju utsett mig själv till projektledare och tagit över hela grejen, så jag måste verkligen rycka upp mig nu och fokusera
FOKUS angelica, fokus

fan vad jag är sugen på glass

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0