Så Kom An

idag är nog en bra dag
jag åt en vrålexklusiv supernyttig lyxfrukost i form av naturella crunchys med mjölk (y)
sen flamsade jag lite med min bostavligt talat sjuka syster
sen har jag läst och läst
men den här boken vill ju verkligen aldrig ta slut
läser hela tiden känns det som men kommer ingenvart
jaja planen för dagen lyder som följer
nu ska jag läsa de sista 130 sidorna i boken, sen ska jag duscha och fixa mig i ordning, extra fin
sen åker jag till stan, lämnar tillbaka boken till ulrika samt köper någon ny bok som jag ska ge i present till min faster som fyllde år för några dagar sen
sen går jag till grand hotell och dinerar med mor och syster
tillsammans promenerar vi sedan till halmstads teater för att vara lite kultiverade och se på svansjön baletten
finns det något vackrare än balett?
ja det gör det men jag älskar det i alla fall
och klassisk musik <3
på tal om det har jag nu senaste tiden lyssnat på tchaikovsky, som komponerat den underbara musiken till nötknäpparen, som jag för övrigt också sett som balett
men om jag på tre timmar ska hinna med allt innan jag ska bege mig hemifrån är det nog bäst att jag sätter igång nu
borde börja med att duscha så kan mitt hår torka av sig själv medans jag läser
sen platta håret, sminka mig samt klä på mig
sen är det bara att kila illa kvickt
puss


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0