Out Of This Town

mår sådär fulfint just nu
dagen har varit så spännande och fylld av små ovanligheter, vilket ju är trevligt
men den har också varit jobbig
jag har mått dåligt, inne i den där oidentifierbara kroppsdelen (?) som i folkmun kallas själen
livet suger lite för mycket för att man ska kunna njuta av det
jag vill vara mer som henrik berggren
jag vill våga vara mig själv
jag vill våga skita i allt, köra in vägkoner i främmande människors magar och sånt

idag blev jag mobbad på jobbet
hahah nej riktigt så illa var det inte
och jag får väl skylla mig själv
jag stod och dyrkade henrik berggren och hans fagra yttre
varför tycker alltid alla att jag är knäpp när jag talar om min kärlek till henrik eller broder daniel?
folk beter sig som om de har fått veta att jag är typ massmördare eller brukar förgripa mig på små barn eller något.
hatar den här staden
typ alla är invalidiserade i sin musiksmak, och sina ideal för män





DET BOR I SJÄLEN DET BOR I SJÄLEN DET BOR I SJÄLEN
jag måste övertyga mig själv att det är så

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0