OK Baby Det Är Dags Att Vi Ska Vinna Allt

jag har verkligen blivit helt kär i simon norrsveden
underbar musik indeed, så gullig röst
ja jag är helt enkelt helt tagen av människan
och så är han ju galet söt, vill bara krama honom
jag har skaffat myspace, och så blev jag vän med honom
så skrev han såhär till mig typ att tack för adden och att jag borde komma till deras spelning i halmstad på onsdag kram
ja simon, i'll be there jag sa ju det typ i förrgår, lär dig läsa tankar fifan
hahah näråmen ååh
märker ni något lustigt? att han heter simon? ja det är väl inte så jävla lustigt kan ju tyckas, men jag med mina knäppa namnfetischer tycker att det är lustigt
see you på onsdag soewthiz

idag har jag färgat håret
svart
så det är väl inte så "ÅH WOW va snyggt det blev" det är väl mer "ååh skönt back to normal *phuuw*"
men det är väl fint ändå :>

ååh jag förstår inte hur simon norrsveden (ja jag måste säga hela namnet annars vet man ju inte vilken simon jag menar :< ahaha) kan vara så gullig
jag får lite hjärtattack av honom
jag känner hon som alltid har så ont i bröstet, doktorn kan ej hitta några fel
visst måste det vara mig han menar
nejdå men åh älskar hans låtar
så lättsamma men ändå så svåra
så ytliga men ändå så djupa

Kommentarer
Postat av: jowjow

lyssnade på hans skiva idag, den var fin

2009-03-09 @ 16:00:27
URL: http://modernatankar.bloggagratis.se

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0