OK Baby Det Är Dags Att Vi Ska Vinna Allt

svansjön baletten var ljuvlig
de som dansade såg ut som små dockor
små gravt undernärda översminkade ryska dockor
men de var superduktiga
jag önskar att jag kunde vara lika graciös

fråga mig inte varför för det finns verkligen ingen ursäkt för det
men jag har börjat ta underifrånegobilder
för av någon helt absurd okänd anledning tycker jag numera att det är fint, typ
jag antar att man tröttnar på samma vinkel efter ett tag
då måste man förnya sig lite, genom att ta underifrånegobilder
(det här är nog bara ännu en del av min medelålderskris insåg jag nu, det måste ju vara en sån, finner ingen annan förklaring. min kropp känner på sig att det är halvtid nu, så jag blir väl 35 innan jag kolar vippen. kul, jag har alltid trott att jag kommer trilla av pinnen när jag är 23, känns bra att jag har lite mera tid på mig ifall jag skulle vilja det, nu hinner jag lära mig att tala ryska till exempel)




nu ska jag sova, jag sover hela tiden nu för tiden
galet, men det är trevligt att sova
när det inte är stressdrömmar alltså
för övrigt har jag så roliga drömmar tihihih vill drömma hela tiden
vill att vardagen ska vara som någon av mina drömmar (lsd, någon?) haha fint att jag kombinerade där låten med ett allvarligt menat konstaterande/fråga
fint att jag förklarade sen också fast alla säkert förstod ändå
äsch nu vet ni att det var tanken
fast tanken slog mig först efteråt men det gjorde den väl för er också så ni ska inte tro att ni är så märkvärdiga
godnatt

Kommentarer
Postat av: Sandra

det skulle vara roligt att ta en bild underifrån på mig just nu, man kan nog hitta allt möjligt trevligt i min näsa.. hm.. miwhihihi

2009-03-13 @ 21:23:50
URL: http://sandraspage.blogg.se/
Postat av: frida

ahaa du kommer till moi snart. och efter det börjar vi skriva brev på franska till varann tycker jag. om man inte orkar skriva långt kan man ju alltid skriva je t'aime liksom.

2009-03-13 @ 22:47:03

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0