No Time For Us

man blir trött på sitt liv
därför tror jag att allt kommer hinna rulla på ganska länge innan jag orkar bli den jag drömmer om att vara
eller någon annan

om tretton timmar och trettiosju minuter åker jag till stockholm
mycket skall hinnas med innan dess
jag ska SOVA massa
jag ska städa mitt rum
jag ska duscha
jag ska fixa mig
jag ska packa klart allt som jag inte har kunnat packa än (plattång, tandborste, hårspray, jaaa sånt)
jag ska (om jag hinner) springa till affären och köpa typ godis eller något
shame on me SLÅ PÅ FINGRARNA
men jag ska åka bil i typ sex timmar jag kommer behöva godis
och det är värdelöst att köpa på vägen, på någon mack eller så, det är svindyrt och då blir man ruinerad

BY THE WAY
jag har insett att jag börjat bli väldigt vuxen (ve och fasa)
några mycket tydliga tecken på detta är:
-idag sa jag på jobbet "jag ska gå ett ärende på lunchen"
-mitt ärende var att gå till banken
-jag har nästan packat klart fast det är massa timmar kvar tills jag åker
-jag ser ut som en apa

nu skall jag läsa i min oerhört intressanta bok, Änglar, av marian keyes
jag älskar hennes böcker
LÄS DOM :)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0