New Love Grows On Trees

just nu är jag världens sämsta människa
frida: jag går ner och börjar diska, kom när du är redo
jag: mm :)
tretton år senare sitter jag fortfarande här
men jag är så kissnödig så jag kan inte röra på mig
jag ska gå på toaletten! that's for sure
jag tror nog nästan att jag ska göra det nu
värt inlägg

HAHAHA igår blev jag av misstag kallad för GÖRAN okeej
min pappa ba "okej göran" eller något sånt
jag ba" HAHAHAH göran?" (pappas bror heter göran, kanske därför han var så van från sin ungdoms år att säga göran)
pappa ba "nej oj, angelica menade jag"
jag kände mig väldigt maskulin, klänningen till trots
anyway det var lite kul
folk borde börja kalla mig för göran


NU DÖR JAG AV KISSNÖDIGHET HEJDÅ JAG SKA KISSA
(ignorera min galenskap)

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0