A Bicyclette

dagen har ju varit helt insane
ena sekunden har jag dykt ner i mörkaste mörkret
nästa sekund har jag skjutits som i en raket rätt upp i oändligheten och vidare
jag är så konstig också för hur jag känner för saker bara förändras heeela tiden
typ hela dagen har jag varit heelt opepp på att åka till stockholm och strängnäs och allt
asså jag saknar hufvudstaden, och jag saknar frida och alla och sånt galet mycket
men ändå har jag varit helt blaah, verkligen tappat intresset
inte bara för det, för ALLT och det har varit skitjobbigt och allt har kännts så meningslöst
men nu har det kommit tillbaka igen
när jag sitter här mitt i packandet
JAG VET JAG ÄR SKITDUKTIG
jag är ju liksom tjejen som packar kvällen innan jag åker någonstans
om jag måste tvätta något gör jag det typ 10 kvällen innan och sen packar det på morgonen, helt blött fortfarande typ
men nu, shit asså jag började packa IGÅR
vet inte vad som har hänt
jag är nog mer pepp på att åka än jag hade trott
i alla fall ska det bli underbart att hälsa på lovely frida i strängnäs och massa annat folk och sånt
(berättar sen tihihii)
idag är det våffeldagen så självklart ska vi äta våfflor, fullkornsvåfflor dock eheh mamma är ju nyttigheten själv kan man få för sig ibland
närå men ja fullkornsvåfflor smakar inget annorlunda, är lika gott som vanliga, fast de känns nyttigare =) jättebra
i alla fall
nu ska jag tvätta lite kläder och sånt
och fortsätta mitt packande
jag ska jobba imorgon nämligen så bäst att få det avklarat nu
för på fredag måste jag städa mitt rum innan jag åker
sandra måste ändå vara i skolan till typ klockan ett så vi åker inte förrns det
förresten har två bloggar gjort mig glad idag
först PSL som hade massa kentskämt i sin såndär 100 bästa rockskämten
aah och sen sandra beijer (niotillfem) som hade en jättegullig vårblandband lista på spotify som verkligen är supercharmig
jag ska också göra en fin vårmusiklista på spotify
asså, man får härmas om någon har bra idéer
hatar folk som ba "men guuud veschta wannabe" om man gör likadant som någon
liksom jag tycker folk får så bra idéer hela tiden så jag vill också
och egentligen, alla lånar lite och stjäl lite idéer från andra människor
det är BRA, i vissa fall i alla fall
inte folk som typ kopierar stilar som inte är deras egna bara för de vill se ut som någon
eller folk som kilpper sig på ett visst sätt som de inte passar i, för att någon typ kändis har så
eller ja ni fattar, men sånahär fina idéer och småsaker
visst om man gillar typ en tröja någon har men inte hela utstyrseln liksom
åh gud värsta monologen gud vad tråkig jag är
okej kanske delar med mig av min blivande vårmusiklista sen
kanske
okej nu får det räcka med det här monsterinlägget
possah :*


Kommentarer
Postat av: jonna

hehe rockvitsarna haha så dåliga <3<3

2009-03-26 @ 14:42:19
URL: http://modernatankar.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0