My Violent Heart

vad jag mest av allt vill ha
är någon att älska
som älskar mig tillbaka
närhet
bara att ligga brevid varandra
så nära att man inte märker
var den ena kroppen slutar
och den andra tar vid
omfamning av tafatta armar
andetag
värme från en annan kropp
som sänder solstrålar till mitt hjärta
sammanflätande händer
beröring
kramar, mjuka kärleksfulla kramar
viktlös tyngd
fingrar som rör sig i slowmotion
blickar som fastnar
som om våra ögon var täckta av osynligt lim
jag vill bara ha den där känslan
av hud mot hud
som gör att hårstråna på armarna
ställer sig upp
och man ryser till
jag vill bara ha någon att älska
som älskar mig tillbaka
jag vill bara få känna
hur jag plötsligt saknar
en egen privat sfär
att du tar upp all min luft
och på så sätt lär mig att andas

Kommentarer
Postat av: M

vackert. <3

2009-03-22 @ 17:18:11

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0