I Wash My Mouth With Soap Before I Go

JAG ÄR SÅ JÄVLA FÖRBANNAD
att en människa ska behöva bli så jävla trakasserad av sina klasskamrater för att han är smart
SMART FATTA!! jag förstår alla jävla idioter och losers som är avundsjuka på honom
men att hålla på såhär
det är PINSAMT ni är så jävla PINSAMMA jag blir så jävla förbannad
och jag inser själv hur jävla fattigt språk jag använder atm men jag är så FÖRBANNAD så jag kan inte tänka klart
att människor beter sig såhär är upprörande och jag blir fan arg som ett bi
skulle han peka ut dessa människor skulle jag inte tveka EN ENDA JÄVLA SEKUND innan jag spöade ner dem
finns INGENTING som skulle avskräcka mig
jag skulle skita FULLSTÄNDIGT i vadfan som skulle hända med mig
jag skulle inte bry mig EN ENDA JÄVLA SEKUND om konsekvenserna
DEN ENDA jävla anledningen till att jag inte sätter mig på tåget imorgon och åker till din skola och spöar ner dom ÄCKLIGA JÄVLA IDOTERNA är på grund av dig
jag respekterar att du vill hålla låg profil och därför tänker jag inte agera
men i samma sekund som du inser vad dom förtjänar kommer jag infinna mig och krossa dom små krypen
fan vad de skulle få lida för vad de har utsatt dig för
HELVETE VAD DET INTE SKULLE BLI VACKERT


jag finns här för dig, skit i idioterna du är en underbar människa

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0