I Kissed A Girl

jag vill åka hem
nej jag vill åka till frida
alla är jobbiga, jag har ont i magen
och katten hatar mig
klockan är tio över elva, det är fredag, nu tänker jag se till att få en madrass eller liknande så jag kan bädda och GÅ OCH LÄGGA MIG
ofta jag kan somna såhärdags, får läsa massa
imorgon blir det storstaden, som sagt, men jag har ju bara skrivit det typ trettonmiljoner gånger innan så jag måste nog skriva det igen
sen äntligen åker jag till strängnäs och världens bästa frida :D <3
men okej first, sova
HJÄLP okej nu måste jag leka james bond sen, sova kanske
okej posshaj


Kommentarer
Postat av: frida

<3<3<3<3<3

snart snart snart baby

2009-03-28 @ 12:29:16

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0