Heaven Is A Place On Earth

min dag har varit minst sagt speciell
jag vaknade och gjorde mig lite i ordning
så åkte jag till stan och gick till upm
skulle läsa min journal, som var fetare än jag hade trott
efter en timmes intensiv skumläsning hade jag kommit halvvägs
men då hade jag möte med min psykolog så vi pratade lite
efter att vi hade pratat klart gick jag ner till bryggan vid biblioteket
där satt jag i en halv evighet och läste
jag insåg sen att det hade gått 4 minuter, trodde det hade gått typ två timmar
men då gick jag till apoteket och hämtade ut min medicin som inte fanns igår
sen gick jag till vattenporten, ett fik
så köpte jag en caffé mocca och en skitäcklig blåbärsmuffins fifan
så satte jag mig och läste ut min bok
grät lite
sen fick jag en idé men jag vågade inte genomföra den, kanske en annan dag
i alla fall satte jag mig på bussen för att åka hem
så åkte jag förbi alevallen och såg att det var en fotbollsmatch
så tänkte jag "vafan, jag ska kolla på fotboll"
så jag hoppade av bussen och gick ner till matchen
men det var ett staket och jag bestämde mig för att gå runt
fifan det var jättelångt och jag gick och gick i säkert tio minuter
när jag äntligen kom fram till fotbollsplanen tog matchen precis slut och alla gick därifrån
där stod jag som ett fån
så gick jag hem
jag gick lite på stranden, och så typ balanserade jag på stenar i vattnet
och sen satte jag mig och kastade pinnar i vattnet vid en liten bäck och såg på när de flöt iväg
sen satt jag och kollade lite på havet och så
sen kom jag till slut hem efter mycket om och men
då åt jag kantarellsoppa med räkor i !? jaa det var ju onekligen ovanligt, men det var faktiskt gott
nu sitter jag ici och jag funderar på att kolla film och läsa lite innan dagen tar slut

OKEJ det var min dag fint pusshej

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0