fridas väna stämma

jag befinner mig i STRÄNGNÄS :D
möttes på tågstationen av världens bästa frida och vi blev sådär lyckliga av att återse varandra som man blir när man återser någon man tycker om som man inte träffat på ett tag
visserligen träffades vi för en månad sen men det är ändå en månad sen!
sen gick vi till där hon bor och lämnade min väska
så gick vi till affären och storhandlade :D
värsta supermaten blir det för vår del denna veckan asså (y)
sen gick vi hem med tunga påsar och armar som lossnade lite här och var
vi tog en paus på en stenmursaktig sak och sen kom vi hem
vi lagade tortellini världens godaste mat , min favoriträtt punkt slut
sen började earth hour och jag och frida och tre av fridas vänner spelade anden i glaset hahaha det funkade inte så värst bra direkt
några av svaren vi fick:
vad är meningen med livet? 2
gör vi rätt (vi var osäkra om vi fattade hur man körde anden i glaset)? BK2
vem hade sönder glasrutan (igår hade det festats sönder både det ena och det andra)? ÅFUEMT
vart står kylskåpet? X
eeeh ja, mycket givande
men det var trevligt om trevliga människor
sen gick jag och kvinnan upp till hennes rum, smuttade lite på varsin cider, jag på en cigg, båda på ostbågar och sen kollade vi på underbara Bridget Jones
denna afton får fem av fem toasters, kanonkul

för övrigt var jag ju SOM JAG REDAN SAGT EN MILJON GÅNGER MEN OKEJ i huvudstaden idag
inhandlade ett superfint linne på american apparell (stavning) som var en färgexplosion
och sen en second hand scarf på weekday
och sist men inte minst, ett SUPERFINT diadem på monki
lyckad shopping men jag ngrar att jag inte handlade mer för jag hittade verkligen huuur mycket fint som helst men jag kände att ekonomin inte räckte hela vägen
anyway
possah :*

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0