Forever Young

klockan är halv tre, jag ska försöka orka åka till stan så snart som möjligt för annars hinns det inte med överhuvudtaget
jag skall sminka mig, sen packa en miniväska sen borsta tänderna sen bär det av mot oändligheten och vidare
närå, till stan
ska ge boken till ulrika sen köpa en present till anna
sen åka till helsingborg, jippie

nu kom min syster in och sa något på spanska jag ba "vad betyder det?" hon ba "hej fuling" sen vill hon låna ett hårspänne av mig, ofta jag ska vara snäll, hon ändrade sig förresten och kallade mig en ful kossa, okej saken är biff hon får låna mitt hårspänne

men okej nu, sminka
jag vill ha mitt nya breda svartvitrandiga diadem, sådär nu sitter det på plats
men det är så knasigt så det måste sitta på öronen, för om det är bakom står öronen ut som om jag vore en liten tomtenisse, vilket jag inte är, tror jag.

anyway, vissa människor är trevliga irl men superbitchiga på msn, anledning? jag vet inte, vilka divafasoner vissa håller på med, INTE okej, inte okej gott folk.

Kommentarer
Postat av: Moa

du borde ha din rosett, den är fin, den är fin på dig!

2009-03-15 @ 23:58:11
URL: http://highanddry.blogg.se/
Postat av: Moa

du borde ha din rosett, den är fin, den är fin på dig!

2009-03-15 @ 23:58:29
URL: http://highanddry.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0