Fighter

gjorde ett test på facebook, vilken låt jag är
resultatet får tala för sig själv:
You are "Fighter" by Christina Aguilera. You won't let people walk all over you, but it's happened in the past. You're thankful, because it made you that much stronger.

haha jaa, vad ska man säga
älskar att göra test
fast man får ju aldrig typ "ååh men gud fan det här är jag"
och hör himmelska körar som sjunger halleluja
och hittar sig själv och finner sin plats här på jorden
det är alltid typ, "ja!? nått nytt?"
haha ååh men det är kul ändå
lite fint att jag sjöng den här låten i julas när vi var på kanarieöarna
jag var helt galen när det langades karaoke haha
sjöng ju säkerligen fem låtar (under olika tillfällen måste tilläggas, lite självbehärskning har jag faktiskt)
ååh det kändes så fint
(folk verkade acctually tycka att jag sjöng bra, det var nog där och då jag tappade tron på mänskligheten fullständigt)


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0