Everytime

asså jag fattar inte vad som är felet med mig
om något oväntat händer så skriker jag
det är så pinsamt :<
okej om det är typ att jag är hemma och typ ser någon människa och skriker
då är jag ju ändå hemma
eller om jag sitter med folk och kollar på skräckfilm, då känns det ändå okej att skrika
även om alla tycker jag är asjobbig
men idag inträffade flera skrik när jag jobbade
så pinsamt
en gång stod jag i kassan, typ nästan inga kunder, så hörde jag ett andetag bakom mig så vände jag mig om så stog essi där jag ba "AAAAAAAH"
alla stirrade på mig
och en gång när jag skulle gå ut på lagret, så öppnade jag dörren så var essi precis på andra sidan jag ba "AAAAAAAAAAH" hon blev typ rädd för mig
och en gång när jag skulle slå in två böcker som present, så höll jag på och tappa dom så blev det typ att jag jonglerade lite med dom samtidigt som jag skrek "AAAAAAAAAAAAH" och så skämdes jag för alla stirrade på mig igen
och jag kände mig tvungen att förklara, så började jag typ berätta för kunden att jag brukar skrika när oväntade saker händer och blablabla hon typ ba "eeh okej" kollade bort
hahaha varför sa jag så till henne? värsta random människan
och en gång skulle jag gå så råkade jag gå in i ett hörn jag ba "AAAAAAAAAAAAAH" alla stirrade på mig
asså, det är så tragiskt, för det är inte bara att jag skriker när något oväntat händer
det är också så att jag är ovanligt klumpig så oväntade saker händer typ all the time
så jag skriker typ hela tiden
asså jag brukar ibland använda all koncentration till att inte vara klumpig
ibland när jag går i trappor eller nerförsbackar kan jag inte prata med folk för jag måste koncentrera mig på att inte snubbla
haha kul att veta liksom
nej förlåt men ja i alla fall
vad har vi nu lärt oss av det här inlägget?
 jag är klumpig, och jag skriker mycket
nu ska jag äta fruktsallad och packa lite mer :>
hejdå


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0