.

befinner mig i skrivande stund i en gul villa i utkanten av vår vackra huvudstad
har precis ätit mig sprickfärdig på tacos
nu kollas det på let's dance så jag tänkte äsch palla passar på att kolla vad som har hänt sen jag åkte hemifrån
ja det är verkligen tragiskt, jag känner efter åtta timmar att jag har säkert missat jättemycket
men det hade jag inte, eller jo delvis men inte så jättemycket
just nu skulle jag mycket hellre vara med sofie och lovisa och dansa
de val vi gör förföljer oss för resten av livet
men okej
imorgon bär det av in till city
det langas shopping och storstadsmys
okej inte så mycket shopping kanske jag måste spara på slantarna
men LITE får man faktiskt lov att spendera när man befinner sig i stockholm
sen åker jag till frida <3
det blir naaaajs som faeeen
mysveckan börjar tomorrow
nu ska jag vara social med syster och lisa :)
trevligt
possah :*


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0