Dolores

FIN DAG OCH NU ÄR JAG KLAD_SHEJ :>

vaknade, jobbade
kvart i tre fick jag sluta efter lite övertalning
jag quickfixade mig på toaletten och sen gick jag till Skivlagret
haha ååh det var så fint men så pinsamt och töntigt
det var till en början jag och en annan kille som var där, bara
och en av dem som jobbar i butiken
sen kom det två till killar, men de gick efter en låt or so
haha men simon var råsöt <3
och jag måste typ skriva upp allt som hände, ingen kommer vilja läsa men jag vill ha det i framtiden att läsa (y) så jag inte glömmer bort
först körde han en låt, tror det var, eeh 14 År, kommer inte ihåg
sen sa han att när han kollade ner såg han en ful skiva som gjorde att han började skratta
så visade han den så skrattade alla (vi fyra som var där) fast den inte ens såg särskilt konstig ut
så tänkte han lägga den uppochner han ba "neej den är ju ännu fulare på baksidan HAHA" så höll han upp
alla (fortfarande vi fyra som var där) ba "haha" fast den inte heller såg så vidare ful ut
sen la han en annan skiva över den
och så körde han typ, stockholmssången tror jag
och sen efter den pratade han lite
"jag tycker nog att det är roligare när det är såhär få, det känns mycket finare, liksom än om man står på en scen med massa människor och har massa strålkastare på sig, det här känns ju lite mer som typ, som om *kollar på mig* som om vi står och spelar i DITT *pekar på mig* kök! visst känns det lite som om vi står i ditt kök och spelar!?"
jag ba "eeh ja" vad skulle jag säga liksom, det kändes inte alls som mitt kök
så sa han "har du köpt skivan??" jag ba "nej jag ska göra det idag" han ba ":> bra! .. nejmen asså vi åker ju runt nu och spelar såhär i butiker, det känns ju lite som om man spelar hemma hos någon. hallå coolt såhär längre fram i tiden när skivan säljer jättebra och jag är värsta känd, så kan ni säga till alla ni känner liksom att, han har nästan spelat hemma hos mig kan man säga, skryta lite med att ni var bland de första" jag och killen ba okej typ. simon verkar onekligen ha bra självförtroende, helt övertygad om att skivan kommer sälja jättebra och att han kommer bli känd.
så körde han OK Baby Det Är Dags Att Vi Ska Vinna Allt
sen kom en av dem som jobbar på skivlagret in med ett litet barn med cykelhjälm, så efter att låten var klar sa han lilla barnet "HEJ" så kollade simon på honom som om han hade sagt det konstigaste i hela världen, simon ba "hej. vad fint att du har matchat din cykelhjälm med dina byxor, jag har också ett par röda byxor de ligger i min väska, fasiken jag borde haft på dom idag istället"
haha okej i alla fall
så körde dom Dolores, så fin
sen blev det Så Kom An
och sen spelade dom Ta Det Lugnt Med Mig
och sen ba "tack"
så skriker han som jobbar där, han med barnet "OCH NU UPPSTÅR PINSAM TYSTNAD NÄR INGEN VET VAD DE SKA SÄGA" alla ba glodde på honom, okej
så köpte då jag och den där andra killen skivan
och så skulle vi få dom signerade
först hade han jättejättesvårt att få ut det pappret till killens skiva, han var fram först
så jag ba stackars kille liksom, tog ut den åt han
så när jag skulle gå fram och be att han signerade min också så han ba gick rätt fram till mig och gav mig en kram
jag blev lite chockad sådär men jag ba okej kramade tillbaka, kul kille blev lite förälskad
han ba "tack för att du kom och kollade :>" jag ba "eh aah visst" vad svarar man på det liksom?"
han ba "vad heter du?" jag ba "angelica" så skrev han till anjelica kram *autograf* jag ba *snegla* "ANGELICA MED GEEE" han ba "jahaaa.. liksom, an_G_eeelica!?" jag ba "ja" han ba "men det går att rätta till!!" så gjorde han om j till g (y)
han ba "hur kommer det sig att du känner till mig?" eller något sånt
jag ba började babbla som en tok, stackars kille, jag ba "jaa asså det var han *peka på han som äger butiken(killen med barnet)* som skrev om din skiva i en tidning här i halmstad, och sen så har jag 3, så får jag tio gratislåtar i månaden, och så var en stockholmssång så kände jag ju igen ditt namn från recensionen så jag valde den och så blev jag helt kär så har jag lyssnat massa sen på spotify och myspace och så" haha värsta talet, som sagt stackars kille
han ba "va kul, jaa det är väl inte så många som känner till mig, vi har ju inte gjort så mycket reklam för oss direkt, så det är väl därför det inte kom så många" jag ba "jag skäms lite för halmstad, att typ ingen kom :@" han ba "äsch det är trevligt att spela såhär" så sa han "du måste ju ha en affisch!" jag ba "eheh mmm jag har redan en affisch, den sitter uppe på min vägg" (tönt) han ba "jaha, hehe, men du måste ju ha en som jag har skrivit på eller hur!!" jag ba "ehm, OKEJ :D" så gick han och drog ner en affisch från väggen (satt rätt många) och skrev till angelica kram *autograf* så gjorde han minsann inte till den där killen, hehe kände mig speciell
han, "du måste börja läsa min blogg tycker jag! :>" jag ba "heheh jaa jag läser redan din blogg, ååh det är en av de roligaste bloggarna, jag älskade det du skrev om den där mackan, jag blev jättelycklig" han ba kollade ner i marken som om han skämdes lite han ba "mmm jag hade inget att skriva om så då skrev jag om min macka" undrar om han skämdes för att han jämförde sin macka med en prostituerad, och inlägget hette"munknull" för han tyckte den var så god, som ett munknull tyckte han, okej kul kille
så sa han "du borde ju komma till hultsfred i sommar, vi ska spela där" jag ba "hmm jag venne jag hade nog inte tänkt åka dit, men jag ska i alla fall till emmaboda, du borde komma dit och spela!!" han ba "ååh det vore jättekul, men det har inte varit tal om det, och jag tror att eftersom jag ändå är på typ sveriges största skivbolag så vill dom nog inte ha dit mig" jag ba "hmm okej men jag hoppas ändå att du kommer dit :>" han ba "jaa asså, det är ju massa indiemänniskor där, jag skulle jättegärna spela där! men asså, kom till hultsfred!! du får spara din veckopeng nu heheh" (kändes som om jag var typ tolv år) jag ba "haha mm jo vi får väl se" typ, han ba "men jag vet inte vi kanske ska till Peace & Love också" jag ba "jahaa men jag funderar lite på att åka dit så isåfall tycker jag verkligen att ni ska det också haha" han ba "jaa :> hallå! du måste få alla dina vänner att lyssna på min musik!" jag ba "jaa jag försöker, jag har fått en att börja lyssna på dig!! och jag säger på msn istället för hej så säger jag OK baby det är dags att vi ska vinna allt" (varför sa jag så? det behöver väl inte han veta, och det hade ju inte ens med saken att göra!!!? jag är knäpp) jag ba "vissa typ ba "okej vad är det vi ska vinna?"" så funderade jag snabbt på om jag skulle säga att jag svarar då "allt" eller att det är en låt.. för jag har ju liksom svarat allt, jag ba "då säger jag att det är en låt" samtidigt som han typ svarade åt mig, han ba "AAAAAAALLT!!! :D:D" jag ba "haha jaa" (fan jag skulle sagt "allt") han ba "men gud vad bra, asså det är ju så svårt att veta hur många som lyssnar på min musik, jag menar man ser ju på myspace men liksom ändå men det är bra att det sprider sig" jag ba "aah"
han ba "men asså duu, vi måste typ plocka ihop nu, vi ska åka nu direkt" de skulle till kållered senare på eftermiddagen jag ba "jaa okej" han ba kramade mig igen, blev lika chockad som första gången han ba "jättekul verkligen att du kom och kollade!!" jag ba "eeh jaa jo ja" så skulle jag gå därifrån han ba "ha det så bra nu! ta hand om dig och KOM TILL HULTSFRED SÅ SES VI DÄR!!" jag ba "hehehe okej jaa vi får se" han ba " :) vi ses :)" jag ba okej så gick jag
sen kom jag på att jag glömde ta bild på oss
så efter några minuter och ett telefonsamtal till moa gick jag tillbaka
han ba "heheh heej" jag ba "hej asså, hehe jag glömde, men jag tänkte fråga om vi kan ta bild på oss?" han ba "JA! :D KALLE! kom och ta kort på oss" så tog den där kalle min kamera och simon ba "NEJ VÄNTA JAG VILL OCKSÅ HA BILD, jag ska hämta min kamera" så sprang han iväg jag ba å herregud noo liksom. han kalle ba, "eeheh jahaa, hur hörde du talas om simon då?" så sa jag en inte fullt så töntig version av det jag sa till simon. sen kom simon tillbaka han ba "här"
sen ställde han sig brevid mig och så tog han kalle en bild och simon ba "TA EN TILL! :D" kalle ba "jaa det är nog bäst, du blev jävligt ful simon!" han ba ":<" haha okej kalle tog en till bild och så gav han mig kameran
jag ba "måste kolla om det blev bra" simon ba "åj gud vad konstig jag ser ut" typ supersöt haha jag ba "men åj jag har inte på blixten ta igen" så satte jag på blixten så tog den där kalle två bilder till med min kamera simon ba "ta med MIIIIN!!!" kalle gav tillbaka min kamera så tog han en bild med simons kamera
sen skulle jag gå därifrån simon ba "KOM TILL HULTSFRED!" jag ba "eeh okej"
vet inte om det räknas som att jag lovade? i så fall måste jag ju liksom åka till hultsfred i sommar, hmm.
i alla fall simon är supergullig.
nu ska jag inte skriva mer.
slut.
nej det kommer en bild också, eller två, eller tre..

kiss-skylten borde ta sitt liv! :@

fin kille :>

är nog lite smått förälskad sådär, han var supermysig, värsta charmiga människan :>
puss på simon norrsveden
nu får det tamefan räcka med det här monsterinlägget, adjö
men ja som sagt, bra dag :>

Kommentarer
Postat av: simone

åh va gulligt! och han är gullig men du är gulligast!

2009-03-11 @ 21:24:29
URL: http://aurevoirsiimone.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0