Someday You Will Be Loved

just nu, i denna stund.. finns det bara en sak jag tänker på
det var en vacker kväll, troligen en av de vackraste i mitt liv
den innehöll musik, sömnlöshet, omfamning av dig i en 90säng medans ännu en människa låg brevid, det var trångt och det var msyigt och det var du och jag var glad och jag saknar det och jag saknar dig och jag önskar att jag hade vågat säga det då
det känns som om det är för sent nu, som att vårat moment redan har varit
men det var ett vackert moment och jag kommer nog aldrig att glömma det
den kvällen som varade så länge, men samtidigt hade passerat innan vi hann förstå det
den kvällen var vacker, den var magi
och jag tror, att någonstans djupt inombords har jag fortfarande samma känslor för dig
även fast vi båda har förändrats så mycket, är vi ändå på många sätt de samma
och du är fortfarande den människan jag en gång för så länge sen blev ... [kär] i
allting har förändrats men jag känner likadant


Kommentarer
Postat av: m

<3

2009-03-17 @ 13:24:50

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0