Changing Of The Seasons

idag har ändå varit en superfrän dag
och jag har bara varit hemma
galet
kanske beror på att våren äntligen är här för att stanna
dock har det regnat lite idag men inte så mycket att det har påverkat
jag har läääst jättemycket :>
och så har jag , asså jag har typ inte ens gjort någonting men dagen har bara SWUSCH och ändå känts jättebra
i alla fall har jag ätit kött :| det händer ju inte varje dag om man säger så
nu för tiden är jag ju inte veggie men jag har ändå ganska svårt för kött för det mesta
aaaanyway
dessutom har jag ätit fruktsallad i stora lass
syster var fina tjejen och fixade
så proppade jag i mig ett mindre berg av skivade frukter
jag kom på idag att jag har en skiva kvar i csi-boxen jag fick låna av kusin :>
så nu ska jag nog kolla på den
hihi kewl

juste jag kom på vad jag har gjort idag jag har tagit en superdusch och superfixat håret
pappa frågade om jag hade färget det igen för det såg svartare ut
men det har jag inte jag har bara fixat det ovanligt satsigt i sin enkelhet :>
fint

okej, nu, ut en sväng för dagens första sista ENDA cigg (!!!!!)
det går galet bra det här!!!
har faktiskt bara rökt, hmm.. i genomsnitt typ två cigg om dagen senaste veckan or so
:D
jag är faktiskt duktig :)

possah :*

Kommentarer
Postat av: frida

du fixar allt kära superwoman

2009-03-24 @ 13:28:10

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0