Atombomb

kom kom atombomb
om vi nån gång nånsin blir som dom



bipolära musiker är nog det bästa som finns
jag insåg att idag har jag spelat piano i totalt sex timmar
mestadels håkanlåtar
lånade ju den där notboken på biblioteket
det kan vara det bästa som någonsin hänt mig, nejdå, men fint var det
började dagen med att ägna cirka 30minuter åt att kopiera de flesta av låtarna ur den boken så jag kan lämna tillbaka den och fortfarande ha noterna, smart
sen piffade jag upp min notpärm
den har sett exakt likadan ut i nio år nu
kände att det var dags för lite fresh
så jag rensade ut det mesta, lät bara de noterna jag använder ofta och de jag tycker är fina få sitta kvar
och sen satte jag in alla håkannoterna också
och så ändrade jag utsidan
ahaha jättefint, nejmen jag körde in mitt överdimensionerade huvud och min knubbiga hand i kopiatorn och sen fick jag för mig att tejpa fast resultatet på pärmen så ja, haha här är min numera inte så flashiga pärm


sexigt
jag har ett väldigt intressant liv
nu tror jag att jag ska kolla på 10 orsaker att hata dig
eller något annat, jag vet inte
film är i alla fall det som gäller nu
ha en trevlig afton gott folk

Kommentarer
Postat av: Bella

10 orsaker att hata dig är BÄST <3

2009-03-08 @ 09:27:58
Postat av: M

så fint<3 :D

2009-03-08 @ 11:58:10
URL: http://highanddry.blogg.se/
Postat av: frida

så sjukt fint. du är så kreativ och bra!

2009-03-08 @ 17:51:48

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0