Angelica

nu har jag dansat
till vacker melodisk musik kan man inte dansa hur man vill
tänk er, träd möter lågstadiedisco, så dansade jag
det är passande för vacker melodisk musik
nu mår jag lite illa, tror jag svajade för mycket
men jag är ändå lite gladare än förut

en av de vackraste låtarna jag vet:
Anathema – Angelica

en gång för några år sedan
ville jag hitta någon låt som hette Angelica
den första jag lyssnade på var denna, av Anathema
jag lyssnade inte ens på någon annan
det här är en av de finaste låtarna jag någonsin hört
det är bra att jag heter Angelica
annars skulle jag antagligen aldrig letat efter en låt som heter så
och då skulle jag kanske aldrig fått höra denna underbara låt

jag tror inte att någon annan av er som läser min blogg heter Angelica
så ni kommer väl med största sannorlikhet aldrig försöka hitta låtar som heter så
därför skulle ni, om det inte vore för mig, aldrig fått uppleva denna fantastiska låt
tur för er att jag finns

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0