747

igår åkte jag till helsingborg
det var ju minst sagt.. eh meningslöst
spenderade kvällen med att hyra film och sen typ vara död framför tvn med syster och delvis mina kusiner, som dock spelade typ tvspel och datorspel most of the time
sociala är dom (y)
somnade relativt tidigt, halv två ungefär
sen vaknade jag med ett ryck av typ folk som pratade och sprang runt
ååh jobbigt men okej
sen gick sandra, som hade sovit i samma rum som jag
och jag tänkte somna om
men då hörde jag råttor som kraffsade på golvet och i sängen och överallt och fick panik
så jag hoppade ur sängen och stod och studsade på golvet
sen kollade jag under täcken och kuddar och sängar och allt men det fanns inga råttor någonstans
men jag hörde att dom krafsade så jag vågade inte vara kvar där
så jag klädde på mig och gick för att äta frukost
men jag tappade matlusten av att alla hånade mig för att jag är ett äckligt fetto
sen åkte vi till väla och jag köpte ingenting för jag hade inga pengar
sen åkte vi hem och jag tror jag åt lite och sen somnade
sen vaknade jag och åt lite mer
justeja, skrev ett skolarbete åt min syster också
nu ska jag kolla på FILM hade jag tänkt
the city of lost children
så puss på er gott folk
adjö


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0