24 Hours

åj, fan livet har sina goda stunder
kände för att langa enmannaparty såhär en tisdagkväll i februari
ÄEH VAFÄÄÄN tänkte jag, så jag hällde upp ett glas vatten (så underbar i all sin enkelhet) och dansade runt lite med the sounds
guud orkar inte smärtan i bröstet
(förstår inte att det fortfarande är kallt på mitt rum, jag är ju härinne och sprider värme)
borde vila upp mig lite inför att jobba imorgon
har insett hur sjukt bra betalt jag får
det känns fint
nu ska jag sova och göra vackra framtidesplaner
ett tidigt godnatt till alla underbara små teletubbisar som läser min blogg <3
ni är inte många, men ni är guld värda varenda en av er
pussen


Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0