vi kan väl vänta tills imorgon

nu vill jag att mamma ska komma hem så vi kan åka på fridas studentmottagning
jag har köpt en jättefin present till henne, en bok ahah :<
jag känner mig som värsta nörden, köper böcker till alla hela tiden, det enda jag kan något om typ
men men hon kommer nog bli glad det är en kul bok :>
jag har fått något fel i hjärnan tror jag
för hela världen kan helt plötsligt *poff* bli mycket ljusare eller *poff* bli mycket mörkare
och ibland så missar min hjärna typ en sekund av livet och det ser jättekonstigt ut så jag blir rädd
det är som en gammal film fast med ännu färre bilder... liksom sådär hackigt
men en hel sekund har dragits ut
åh jag kan inte förklara men jag tycker det är otäckt
jaja nu kommer nog mamma snart så jag ska knyta på mig mina blöta skor och ge mig iväg
hejdå

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0