true colors

lite bilder från förra helgen då några av mammas väninnor kom på besök med sina familjer
men jag tror inte direkt att någon älskar att kolla på random medelålders män och kvinnor när de umgås, äter mat och så
så skippar mingelbilderna och lägger in lite randoms från förra helgen

vi åkte på utflykt

dumma naturen :<<<<< jag snubblade på en sten och gjorde hål i mina strumpbyxor :<<<<<<<<
det var ganska roligt
sandra "det gick hål i dina strumpbyxor!! :O"
jag "NEEEEEJ !!!!!! :<<<<<<<<<< ååh dom var heelt nya jag köpte dom i förrgår:<<< JAG VILL GRÅTA NU!!!"
sandra " men du, hur gick det med din kamera då?"
jag "... aah juste, jomen.. det gick nog bra tror jag"
ofta man blir helt förkrossad över strumpbyxor för 29 spänn och skiter i kameran för flera tusen (y)
men jag har aldrig varit normal så ja

några av kidzen flög med modellflygplan

vi tog ett gruppfoto, astufft
alltså palla, jag har inte alls många bilder som inte är typ helt random "här-står-en-människa-och-pratar-med-en-annan-människa"
så det får räcka såhär ahaha :<

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0