to win my love takes so much more


JAG VILL DÖ
jag klarar inte av värme

men förutom den outhärdliga värmen som nära på får mig att avlida har dagen varit LJUVLIG
varför?
1. jag köpte en jättefin handväska second hand (det är det fancy sättet att säga myrorna på)
2. jag köpte toy story på vhs i ovan nämnda affär
3. min pappa hittade min the cure tröja (som har varit försvunnen i drygt ett år) i sin byrålåda och undrade om det var min (jag började seriöst gråta av glädje, pappa blev lite rädd)
4. jag har hittat en jättefin tavla med tant brun tant grön och tant gredelin, eller vad dom heter, gömd i en av mina garderober
5. jag har haft mitt sista ever möte med min psykolog
6. jag har ätit glass :>

nu ska jag kolla på.... NEEEEEEEEEEEEEEEEEJ klockan är redan halv nio jag skulle kolla på paris hiltons bff :<<<<<
men nu är det inte värt för jag har missat en halvtimme redan, får kolla om det är något repris
so sad, det här drog ner dagens slutbetyg ganska rejält må jag säga
typ kill me <////3
bara för det ska jag nu kolla på massa youtube-klipp med zui suicide (y)
okej hoppas det räddar denna awesome dag från att sluta i total katastrof

PUSSHEJ

(lämna en kommentar!! skriv något totally random eller ge mig tips på hur man ska organisera en storstädning av sitt rum!)




(ps. jag ÄLSKAR zui suicide, håll med mig att hon är AWESOME!!!!!)
(ps2. jag skulle typ döda för zuis kropp <3)

Kommentarer
Postat av: frida

jag tror att vi är pastagratängs människor.

2009-06-02 @ 21:21:48
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0