starving for attention

Mamma mia, here I go again
My my, how can I resist you?
Mamma mia, does it show again?
My my, just how much I've missed you
Yes, I've been brokenhearted
Blue since the day we parted
Why, why did I ever let you go?
Mamma mia, now I really know,
My my, I could never let you go.


ni kommer nog aldrig förstå vad jag läser mellan raderna i ovanstående refräng
och även om jag skulle berätta för er, skulle ni ändå aldrig förstå
nu ska jag fortsätta lyssna på min fina speciella låtlista i spotify med hörlurar i öronen och högsta volym
min fina spellista har det vackra namnet "mållgan"
(snälla. förstå. trots att jag inte berättar.)

Kommentarer
Postat av: Sandra

alfons låssas kompis :)

2009-06-03 @ 17:40:27
URL: http://sandraspage.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0