stand in the rain

jag önskar att mitt hår vore långt och tjockt och rakt och svart och fint och att mina ögonfransar var långa som tallbarr, fast svarta som natten och förföriska som löften
jag önskar att mina ben vore smala som twiggys, att min mage var lite konkav, jag önskar att mina armar var som spaghetti och att mina bröst nästan inte fanns
jag önskar att jag mina fötter vore två storlekar mindre
jag önskar att min näsa var sådär bedårande gullig som på en docka
jag önskar att jag vore populär och omtyckt av alla jag träffade, att jag var roligare och fick alla att skratta åt allt jag sa, att jag inte vore så knepig och krånglig och att jag nästan aldrig hade något jobbigt att prata om
jag önskar att det fanns någon speciell människa som jag fick kalla "min" som kunde hålla min hand när vi var ute och gick och som kunde rädda mig när jag blir attackerad av spindlar
jag önskar att kläder passade mig oavsett storlek, och att jag såg vacker ut i vilken stil som helst
jag önskar att jag hade bättre självbehärskning, var modigare och starkare, jag önskar att jag alltid vann i armbrytning, även fast jag skulle ha smala spaghetti-armar
jag önskar att färgen på mina ögon var intensivare, och att mina gluggar mellan tänderna inte riktigt fanns
jag önskar att mina knän inte var så ruttet fula
jag önskar att mina händer var små och spinkiga och svala
jag önskar att jag hade mycket mer pengar, så att jag alltid kunde göra exakt vad jag kände för för stunden
jag önskar att min ämnesomsättning var helt extraordinär så jag kunde äta vad jag vill och ändå vara smal
jag önskar att jag någon gång fick vara the center of attention, den enda som alla kollar på
jag önskar att någon skulle drömma om mig
jag önskar att när jag klev in i ett rum skulle alla titta på mig, och istället för att se skeptiska och äcklade ut skulle de se glada och uppskattande ut
jag önskar att jag hade bättre självförtroende
jag önskar att jag kunde springa hur långt som helst utan att bli trött, inte ens anfådd
jag önskar att jag vore drop dead gorgeous
jag önskar att allt vore bättre
jag önskar...
att jag inte behövde önska mig så mycket

Kommentarer
Postat av: Sandra

du är fin som du är <3

2009-06-03 @ 21:31:24
URL: http://sandraspage.blogg.se/
Postat av: frida

jag älskar dig för att du är du, man vet aldrig om du skulle vara lika bra ifall du var allt det du önskar dig.

2009-06-03 @ 23:04:03
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0