perfect

mållgan håller mitt humör uppe

jag vill ha längre hår
(förresten så älskar ni skärpan<3 och min fettsoarm<3)

jag ogillar att vara osminkad, detta är anledningen

förlåt för egobilderna

men ni måste ju liksom inte titta

min käre far hittade som sagt min tröja<33333333333

mjao, värd bild!!
nu ska jag kolla på kill bill, i alla fall ettan, tror inte jag orkar båda
sen ska jag somna med musik i öronen, mållgan by night<3
imorgon skall jag kliva upp som en helt vanlig medelmåttig människa och jobba
och bli aningen mer förmögen (y)
min mamma har sagt att hon och jag ska åka till tropikcenter en dag tillsammans
för där finns det spindlar (I BUR!!!!!) och mamma vill att jag ska bli mindre spindelrädd
så vi ska åka dit typ....
jag ba "mamma då måste du vara med mig hela tiden för jag kommer få panikångestattacker och jag kommer gråta hela tiden och jag kommer må piss"
mamma lovade
så ja, jag hoppas jag överlever
jag äter chips
VARSÅGODA FÖR DEN INTRESSANTA INFORMATIONEN OM ANGELICA ERIKSSON
men ja, nu, döda bill (y)


Kommentarer
Postat av: stina

du är fin så det är ju okej!

2009-06-03 @ 23:46:01
URL: http://fooobb.blogg.se/
Postat av: frida

oj starkt av dig av dig att våga åka till spindlarna må jag säga! men du är ju superman. saknar dig.

2009-06-04 @ 15:46:06
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0