saeglopur

detta är med största sannorlikhet det sista jag skriver innan jag ger mig av
klockan är 00.52 och jag har precis (nästan) packat färdigt
allt kan jag ju inte packa förrns i morgon bitti
måste ju till exempel kunna borsta tänderna och sminka mig lite you know
jag har ett dilemma
jag ska vakna om 5½ timme och vara pigg och glad och flyga flygplan i tusen år
(insåg därmed att jag har två dilemman)
det första är att jag är inte trött nu, inte det minsta
så somna lär bli relativt svårt inom den närmsta framtiden
för det andra, JAG SKA FLYGA FLYGPLAN SNART
jag hatar, HATAR... _hatar_ att flyga, något av det värsta som finns
lista på det allra värsta som finns, ingen inbördes ordning, alla är lika hemska:
krig, nattfjärilar, hav, att flyga, spindlar, småkryp, spöken, skräckfilmer, min kropp, snoriga småbarn, att vara jättekissnödig, mobbing, extrem värme, när folk dör, sjukdomar, höjder... ja det var nog bara det, som jag kommer på nu i alla fall
anyway, tillbaka till ämnet
jag skall alltså flyga, inte nog med det, jag ska flyga TVÅ gånger :<
först flyger vi från köpenhamn till nånstans i tyskland
sen flyger vi därifrån till san fransisco
TVÅ gånger på samma dag skall jag tvingas genomlida den absolut värsta delen av flygningen det vill säga starten
i FLERA TIMMAR skall jag tvingas genomlida ständig skräck
jag planerar att på morgonen när jag tar min vanliga medicin att även ta en sömndos av theralen
då kommer den ha störst verkan lagom tills vi ska flyga från köpenhamn
så blir jag lite lugnare i alla fall
hoppas det går bra nu alltså, att flygplanet inte craschar och sånt i mean :<
på lördag skall vi hem till mammas friend och bo tills måndag
de kanske har internet, eller jag antar att de har det, hello vi lever på 2000-talet liksoem!
så då kan jag berätta hur flygningen gick
ingen är säkert intresserad men detta är en HUGE deal för mig jag har laddat och försökt lugna mig i flera veckor nu!
i alla fall sen planerar jag och min familj att genomföra en fabulous roadtrip (y)
efter san fransisco skall vi besöka städer som las vegas, san diego och los angeles
vi skall göra spännande/fruktansvärt läskiga saker som till exempel flyga helikopter i grand canyon och jag kommer avlida
(rest in peace angelica eriksson)
i alla fall
SUPERintressant att veta såhär på förhand i know (y)
men nu skall jag nog tvinga mig själv till lite sömn 
annars kommer jag ju inte vara vid liv när jag vaknar
klockan är 01.10 och jag säger, over and out
see you on the other side of the Atlantic ocean bitches <3
I'll make sure to take a gazillion pictures and I'll totally share them with you when I get home
take care and i'll see you when i get back
tudelu <3

Kommentarer

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0