On The Edge

och så var helgen slut
det har varit galet roligt med så mycket folk överallt och hela tiden något som har hänt
älskar när det liksom pulserar alldeles för mycket energi genom huset
jag orkar inte lägga in bilder nu och de är nog ändå inte så roliga för utomstående att titta på
tänkte slänga upp något gruppfoto vi tog men mer än så blir det nog inte
i alla fall, nu är det tomt och tyst och tråkigt
jag har tränat som en maniac idag, har blivit på tok för mycket efterrätter och så nu i helgen
då är det bra med ett privat gym, eftersom jag verkligen inte kan träna inför folk
så jag har kört på crosstrainern i ungefär en och en halv timme, kom lite drygt två mil
sen höll jag på att svimma och hade spaghettiben så jag gav upp
hade egentligen tänkt köra tre mil men jag hade på tok för dålig kondition :<
fick lite dåligt självförtroende
nu fryser jag och vill kolla på film men alltså jag har tusen filmer, och det finns en miljard filmer jag vill se
men just nu känner jag inte för en endaste av dom
det är verkligen jobbigt
ååh vad ska jag ta mig till?
kan inte alla skriva sin absoluta favoritfilm (eller filmer) så jag har något att göra när jag inte har något att göra
tack på förhand love you all
bajbaj äppelpaj


Kommentarer
Postat av: Anonym

pojken i randig pyjamas (the boy in the striped pyjamas), den är lovely<3

2009-06-07 @ 20:30:11
Postat av: frida

life aquatic with steve zissou och

the royal tennenbaums

2009-06-07 @ 21:00:39
URL: http://forksandknives.blogg.se/
Postat av: M

almost famous, långa versionen <3 eller stolthet och fördom!

2009-06-07 @ 22:39:00
Postat av: bella

pojken i randig pyjamas (the boy in the striped pyjamas),den är fin<3

2009-06-07 @ 22:49:49

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0