kyss mig som en slägga

sitter i min ensamhet såhär i den sena kvällen
eller tidiga morgonen om man så vill
solen börjar så sakta gå upp
nej, inte att solen har gått upp ännu.. men himlen är definitivt ljusare
inte längre svart
numera ljusblå (himmel) blandat med mörkgrått (mysiga moln<//3)
klockan är kvar i fyra och jag är sur på mig själv
ska inte hålla på och hamna i dåliga gamla vanor och vara vaken hela nätterna
det blev ultimat ilska när tidningsbilen körde förbi och kikade ner i gatans brevlådor
och så satt jag och började tänka
"men, nu är det ju i så fall torsdag.. hmm det var ju något som jag skulle göra idag.. tänk angelica tänk! vad händer idag?"
så slog det mig som en blixt från klar himmel
att först ska jag till stan, posta viktiga brev och prata med bossi, samt köpa lite stuff
sen är det ju sandras skolavslutning!!!
människan slutar grundskolan <3
har övertalat mig in på avslutningen under förevändningen att jag skall foto-dokumentera tillställningen (y)
ska köpa någon present till henne imorgon.. eeh idag.. TORSDAG
vilket är idag men först skall jag sova sen ska jag åka till stan
okke great (y)
jag är så jävla ointressant så det finns inte

Kommentarer
Postat av: frida

jag tycker att du är intressant.

2009-06-11 @ 20:45:41
URL: http://forksandknives.blogg.se/

KOMMENTERA

du heter
kryssa i rutan

din mail (osynlig för alla utom mig):

länka till din blogg

skriv något

Trackback
RSS 2.0